Διαδικασία Αποζημίωσης Οχήματος
Βήμα 1 - Αναγγελία περιστατικού
Οποιαδήποτε ζημιά συμβεί στο αυτοκίνητό σας θα πρέπει να γνωστοποιηθεί στην εταιρεία μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
α) Μέσω της υπηρεσίας φροντίδας ατυχήματος Interamerican, που λειτουργεί όλο το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο,
στο τηλέφωνο (+30) 216 4004 170.
β) Μέσω επικοινωνίας με τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας:
- Τηλεφωνικά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 216 4004 160.
- Στο email claims@m2.gr
- Με fax στο (+30) 216 4004 198
γ) Μέσω του ασφαλιστικού σας διαμεσολαβητή.
Μιλώντας με τον συνεργάτη μας, μας γνωστοποιείτε:
- Τον αριθμό κυκλοφορίας του ασφαλισμένου οχήματος
- Το ονοματεπώνυμό σας
- Τι ακριβώς συνέβη
Βήμα 2 - Ανάθεση σε ειδικό
Πραγματογνώμονας:
Όταν υπάρχουν ζημιές χωρίς τραυματισμό, η ανάθεση για την εκτίμηση των ζημιών γίνεται σε πραγματογνώμονα από την εταιρεία.
Ο έλεγχος πραγματοποιείται σε συνεργείο επισκευής που επιλέγει ο ασφαλισμένος, ή σε συνεργαζόμενο με την εταιρεία συνεργείο.
Γιατρός
Σε περίπτωση που υπάρξει τραυματισμός και αν κρίνεται απαραίτητο, γίνεται ανάθεση σε γιατρό για να δώσει ιατρική γνωμάτευση.
Βήμα 3 - Αποστολή εγγράφων στην εταιρεία
Για οποιαδήποτε ζημιά, θα πρέπει να αποστείλετε στην εταιρεία τα απαραίτητα έγγραφα που αντιστοιχούν στην κατηγορία της ζημιάς.
Η αποστολή μπορεί να γίνει με έναν από τους εξής τρόπους:
- Μέσω αλληλογραφίας στη διεύθυνση των κεντρικών γραφείων της εταιρείας, Πίνδου 56-58, Χαλάνδρι 152 33.
- Με email, στην ηλεκτρονική διεύθυνση claims@m2.gr
- Με Fax, στο (+30) 216 4004 198
Βήμα 4 - Ανακοίνωση απόφασης
Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας γίνει πρόταση αποζημίωσης ή να συζητηθεί η αιτιολογημένη άρνηση πληρωμής.
Η επικοινωνία γίνεται είτε τηλεφωνικά, είτε με ηλεκτρονικό τρόπο (email), είτε με επιστολή. Προϋπόθεση για το συγκεκριμένο βήμα είναι να έχουν ολοκληρωθεί τα προηγούμενα.
Βήμα 5 - Κατάθεση ποσού
Μετά την πρόταση αποζημίωσης και αφού συμφωνηθεί μεταξύ εταιρείας και ασφαλισμένου το ποσό, η εταιρεία καταθέτει το αντίστοιχο ποσό σε τραπεζικό του λογαριασμό, στο όνομα του δικαιούχου.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποζημίωσης, θα πρέπει:
- Να προσκομίσετε στην εταιρεία τα πρωτότυπα δικαιολογητικά, δηλαδή τα τιμολόγια της επισκευής της ζημιάς, την υπογεγραμμένη εξοφλητική απόδειξη, φωτοτυπία ταυτότητας και την εξουσιοδότηση/πληρεξούσιο, σε περίπτωση που δεν υπογράφει την εξοφλητική ο ιδιοκτήτης του οχήματος.
- Να έχετε συμφωνήσει στο προταθέν από την εταιρεία ποσό.
- Nα γνωστοποιήσετε μέσω mail στο claims@m2.gr τα στοιχεία του λογαριασμού σας (IBAN) και την τράπεζα που επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση.